En bra film

Jag såg båda maze runnersarna idag. Den första hemma och sen den andra på bio. Jag måste säga att jag tycker att båda filmerna är otroligt bra gjorda. Den andra filmen innehöll också något jumpscare, vilket jag tyckte var underbart och hur roligt som helst. Ni borde verkligen gå och se film två om ni inte redan gjort det, för det var verkligen superbra. Sen är ju Dylan O'brien med i filmen och i början av film 2 har han ingen tröja på sig, vilket inte direkt försämrade filmen om jag säger så.
 
Nu ska jag bara chilla resten av kvällen och sen blir det nog tidigt i säng för min del. Jag är verkligen helt slut, så sömn känns inte helt fel. Ni får i alla fall ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback