Fredag och helg

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig ganska upvilad då jag fick en extra timmes sömn inatt. Det kan vara det bästa beslutet jag tagit på länge, för jag var verkligen slutkörd igår kväll. Ska försöka komma i säng i lagom tid även ikväll, trots att det är fredag. Jag hoppar festen som jag tänkt gå på ikväll och stannar hemma och har Grey's maraton istället.
 
Idag har jag bestämt mig för att stressa till stallet för att rida efter skolan. Jag har sån ridabstinens att jag inte bryr mig om jag får lov att stressa, just nu vill jag inget hellre än att sitta på hästryggen igen.
 
Nu måste jag gå en sväng med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Lydia Thieme säger:

åh vilken härlig bild! :)

2015-09-05 | 23:17:43
Bloggadress: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback