God morgon fredag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv vaknade och hörde regnet smattrade mot rutan, vilket precis som igår gjorde att jag bara ville ligga kvar i sängen flera timmar till och bara på kolla på film med hundarna bredvid mig.
 
Eftersom att det är fredag har jag träning i eftermiddag, vilket kommer betyda att jag får stressa från skolan för att hinna till stallet. Jag har ridabstinens nu och därför tänker jag stressa lite. Folk som itne rider förstår nog inte vilken abstinens man får när man inte ridit på en någon dag.
 
Nu ska jag dra med mig hundarna ut i regnet innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra fredag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback