God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Idag fick jag min första sovmorgon på 2 veckor och det var verkligen välbehövligt. Det blev dock ingen jättelång sovmorgon då jag måste åka till stallet och ha teori.
 
Planerna för dagen vet ni redan eftersom att jag skrev de igår. Jag hinner nog börja redigera en av videosarna idag också, för jag måste verkligen bli klar med den så fort som möjligt samt att jag vill få klart måndagens video. Men vi får se vad dagen räcker till då den är väldigt fullsatt för tillfället.
 
Nu ska jag byta om och sen lär jag nog börja bege mig iväg mot stallet för att ha teori. Ni får ha en bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback