God morgon lördag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen, det är ju trots allt helg nu. Jag har dock en inlämmning som måste göras klart nu under helgen och sen ska det förberedas inför projekt som jag ska göra både på måndag och på tisdag, så det kommer inte bli en lugn helg för min del. Sen ska jag även få lite jobb gjort åt er så att jag vet att ni har bra material som väntar.
 
Nu ska jag byta om och åka mot stallet för att ha teori och sen hade jag även tänkt ta hand om ponnyn när jag ändå är i stallet. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer
Neapocalypse - en alternativ hästblogg säger:

Så skönt med helg!! Vi hade fest igår men idag är det bara SLAPPA <3

2015-09-05 | 13:12:25
Bloggadress: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback