God morgon måndag

God morgon på er, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen och är faktiskt ganska redo att kicka igång denna veckan. Jag vet inte riktigt vad som väntar denna veckan mer än att jag vet att vi ska på visning ikväll, jag ska rida i morgon kväll och på fredag. Jag vet även att vi har USEK-möte på torsdag.
 
Då vet ni alltså en av dagens planer, som var att åka på visning. Jag ska också ta mig till skolan och gå hela skoldagen innan vi ska iväg på visningen. Sen ska jag också ladda upp dagens video, som jag hoppas att ni kommer tycka om. Det kommer vara en behind the scenes från när jag filmade den senaste videon jag laddade upp.
 
Nu ska jag ta och gå med hundarna en sväng innan jag ska åka för att möta upp Ebba. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback