God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig hyfsat utvilad och det känns ganska skönt. Jag kom i säng i ganska bra tid igår då jag verkligen inte orkade vara uppe längre. Nu har kroppen vant sig med skoltiderna igen, så jag är inte alls lika trött som jag var de första veckorna.
 
Planerna för dagen är att ta mig igenom den korta skoldagen och sen ska jag åka till stallet och ta hand om lilla grå eftersom att det är onsdag. När jag kommer hem sen ska jag bara plugga, vilket jag tror inte kommer ta allt för lång tid då jag inte har speciellt mycket kvar att göra.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag ska åka mot skolan för att ha en ganska kort skoldag. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback