God morgon onsdag

God morgon på er alla underbara jag hoppas att ni mår bra. Själv mår jag toppen och jag är inte trött på morgonen för en gång skull. Det kan ju ha och göra med att jag faktiskt kommit i säng i lagom tid de senaste kvällarna och att klockan inte har tickaat iväg mot 2... Jag går nämligen upp tidigast i huset då jag är den som går med hundarna, vilket gör att jag inte får många timmars sömn om jag inte lägger mig i bra tid.
 
Planerna för dagen är i alla fall att åka till skolan och ta mig igenom skoldagen idag, den är väldigt kort så jag tror att det kommer gå ganska fort. Eftersom att det är onsdag idag så ska jag även till stallet och ta hand om mitt gråa lilla hjärta. Igår blev det en snabbis då jag ville komma hem och duscha samt äta innan klockan hann bli allt för mycket.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback