God morgon onsdag

God morgon på er, även om jag tror att ni inte är hemma nu när jag skriver detta. Jag passade såklart på att ta mig en liten sovmorgon när jag var ledig och det var precis vad jag behövde.
 
Planerna för denna dagen är att åka ut till Carisma och Caol Ila och ta in dem från betet om förstått allt rätt. Sen är det ju onsdag, vilket betyder att jag ska åka ut och ta hand om lilla grå också. Det tänkte jag göra tidigt nu i eftermiddag då vi åker ut till Carisma och Caol Ila lite senare ikväll.
 
Nu tänkte jag bara ta det lugnt ett tag innan jag sätter mig och pluggar lite, har 2 böcker att läsa lite ur samt lite matte som vi skulle gjort på lektionen idag. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback