God morgon onsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Idag vaknade jag upp till mörker och nu har det börjat ljusna och nu är det en massa dimma ute. Lite som den kvällen när jag var ute hos Carisma och Caol Ila och vi fotade i solnedgången, då var det också dimmigt och helt underbart.
 
Idag är det skolan som gäller, precis som vanligt. Sen är det ju onsdag idag, vilket betyder att jag slutar tidigt och att jag har hand om lilla grå i eftermiddag. Jag åker nog ut och tar hand om henne så fort jag bara kan, just för att jag gärna vill komma hem så tidigt som möjligt.
 
Nu ska jag gå en sävng med hundarna och sen ska jag åka mot Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra onsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback