God morgon söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen, även om jag inte pallrat mig upp ur sängen än... Den är ju bara för skön och därför tänker jag ligga kvar här ett tag till.
 
Planerna för dagen är att åka och möta upp Alice och Linnea för att gå och se en film tillsammans. Det var länge sedan jag träffade dem, så det ska bli mysigt att ses igen. Juste, filmen vi ska se är Maze runner 2. Jag har hört mycket bra om den filmen, så det ska bli spännande att se den.
 
Nu ska jag kila ut till köket och äta frukost som idag är äggröra och bacon, sen tyckte jag också att jag hörde ljudet av en mixad smoothie. Lite söndagslyx med andra ord. Ni får i alla fall ha en bra söndag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback