God morgon söndag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag trött som jag vet inte vad, men solen skiner och jag har en kopp kaffe så jag borde piggna till snart.
 
Planerna för dagen är att vara i stallet och jobba på våra tävlingar hela dagen, jag tror att jag har samma positioner som jag hade igår och det känns bra. Sen när jag kommer hem måste jag skriva klart min engelskauppsats då jag valde att redigera videos istället för att göra den igår.
 
Nu ska jag byta om och åka mot stallet. VI får se hur lång dag det blir idag, jag har ingen aning om hur många klasser vi har idag. Ni får i alla fall ha en bra söndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback