God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv är jag lite seg då jag fixade mig lite extra mycket för att vara en skolmorgon. Men idag under våran lunch hade jag tänkt spela in en video. Jag vet inte riktigt om den kommer laddas upp åt er, men om ni vill det så kan jag göra det.
 
Planerna för dagen är i alla fall att åka till skolan, precis som vilken annan vardag som helst. Sen är det ju tisdag, vilket betyder att jag har Promise ikväll så jag ska ut till stallet och ta hand om henne. När jag ändå är i stallet funderar jag också på att rida, men vi får se hur det blir med den saken.
 
Nu ska jag gå en sväng med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback