God morgon tisdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag toppen då jag vet att det är studiedag i morgon och det ska bli så skönt. Denna studiedagen kommer verkligen lägligt, för jag känner verkligen att jag behöver en dags extra ledighet denna veckan då jag har ganska lite energi för tillfället.
 
Eftersom att det är tisdag så har jag även stallet och lilla grå idag. Det ska bli mysigt att ta hand om henne då jag känner att jag bara vill burra in mig i hennes man och bara mysa med henne idag. Ibland bara får man sånna dagar då man vill det och idag är en sån dag, det tror jag alla hästmänniskor kan relatera till.
 
I vanlig tur och ordning ska hundarna få sin promenad innan jag ska åka och möta upp Ebba. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback