God morgon tisdag

God morgon på er mig mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv känner jag mig ganska trött, men det brukar jag bli när et fortfarande är mörkt när jag ska gå upp.
 
Planerna för dagen är såklart att ta sig igenom skoldagen, precis som alltid. Eftersom att det är tisdag har jag också Promise att ta hand om. Efter stallet kommer jag inte att åka hem, utan jag komer åka direkt till gymmet för att köra ett spinningpass, vilket kommer bli väldigt skönt.
 
Nu ska hundarna få en promenad och sen ska jag åka och möta upp Ebba innan vi ska åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback