God morgon tisdag

God morgon på er, jag hopaps att allt är bra med er. Själv mår jag bra, om man räknar bort att jag verkligen inte ville kliva upp ur sängen för att duscha i morse. Idag var en sån dag då man bara vill ligga kvar under täcket hela dagen, för det regnar öser ner utanför fönstret.
 
Planerna för dagen är att ta sig igenom skoldagen som är lika lång som gårdagens dag var... Det är bara att kämpa, snart vänjer man sig också med dessa tiderna. Just nu har man fortfarande lite lov kvar i huvudet. Eftersom att det är tisdag så har jag även lilla grå att ta hand om idag. Jag kan beöva lite stalltid efter dessa två långa dagarna.
 
Nu ska jag gå ut med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att åka till skolan. Ni får ha en bra tisdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback