God morgon torsdag

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag prima, vi hade nämligen sovmorgon idag och igår var vi lediga, så det finns ingenting att klaga på en dag som denna.
 
Planerna för dagen är att åka till skolan och klara av skoldagen, vilket inte kommer bli svårt då jag har mina goa vänner där. Sen tror jag att vi skulle åka iväg och kolla på skor senare under dagen, jag känner nämligen att jag vill ha ett par snygga höstskor.
 
Nu ska hundarna få sig en promenad och sen ska jag åka iväg och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra torsdag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback