Helgen är fullspäckad

Under kvällen har jag bara tagit det lugnt, färgat håret och ätit massa onyttigt. Jag får se till att ta mig ut till gymmet i helgen, men det kan bli svårt. I morgon har jag teori med mina och Saras barn, jag och några andra ska göra en plansch, på kvällen ska jag ner till kulturnatten med lite andra peeps och sen på söndag ska jag gå och se the Maze runner 2 med Alice & Linnea. Min helg är med andra ord ganska fullbokad, för jag tänkte även hinna redigera 2 videos samt att jag har lite plugg som måste göras. 
 
Nu tänkte jag krypa ner under täcket för jag är helt slutkörd efter denna skolveckan. Ni får sova gott så hörs vi som vanligt igen under morgondagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback