Hemma från skolan

Idag är jag ganska glad att vi inte hade någon naturkunskap då vi var halvklass för att laborera förra veckan. Jag har aldrig varit så trött som jag var idag, men jag fick ändå arbete gjort. Även om jag personligen hade velat haft mer energi att lägga ner på arbetet så att det blir bra, för jag är en perfektionist och jag vill alltid göra mitt bästa.
 
Nu tänkte jag få lite jobb gjort, med andra ord ska jag spela in en video eller två. Har nämligen fått paketet med sminket som jag beställde för ett tag sedan och därför ska jag såklart spela in en beauty-haul. Ni får ha en fortsatt bra eftermiddag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback