Jobba, jobba, jobba

Sitter just nu och jobbar med lite olika saker som rör bloggen och jag hoppas att det kommer sluta upp som något roligt i framtiden. Jag älskar att sitta och få massa saker gjort som rör både bloggen och youtube kanalen och ikväll var det en sån kväll då jag känner att jag fått det och det gör mig på väldigt bra humör.
 
Ni har även fått upp lite information om den nya hästen, Hiba. Jag hoppas att ni kommer tycka att det är roligt att få fööja med undertiden jag hjälper till med att vidareutbilda honom. Jag har hand om honom på tisdagar, men även på lördagar i dagsläget. Det kanske blir fler dagar i framtiden, vem vet?
 
Nu ska jag fortsätta jobba och bara ta det lugnt i soffan framför lite olika videos innan jag ska försöka ta mig i säng i lite lagom tid. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback