Make a difference

Jag har en väldigt rolig sak att berätta och det är att jag har blivit en ambassadör om man kan kalla det så för att stötta de unga utsatta inom HBTQ+ samhället. Många stöter ut dessa personerna då de anses som onormala och många blir därför utstötta ifrån sin famlj. Denna kampanjen är till för att hjälpa dessa ungdommarna som blir utsatta för detta. Jag hoppas verkligen att ni vill vara med och stötta dessa människora.
 
Snälla, var med och hjälp till att stötta de utsatta ungdommarna inom HBTQ+ samhället. Jag har min fond på denna länken, så ni får gärna skänka lite pengar för att hjälpa dem. Tack på förhand.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback