Mer om Hiba

Namn: Hiba
Färg: mörkbrun
Kön: valack
Ålder: 3, född 2012
Kategori: storhäst
Ägare: Sara Ståhl 
              
 
Som ni ser är Hiba bara en unghäst och han har börjat bli inriden. Tanken är i dagsläget att jag ska ta hand om honom och hantera honom från marken, men lite senare kommer det utvecklas och jag kommer få rida honom. Jag tror också att jag kommer få vara med och rida in honom då han har lite kvar när det kommer till galoppen, så det ska bli roligt att få vara med och utbilda honom.
 
Eftersom att han inte ens stått i vårat stall mer än en vecka vet jag inte speciellt mycket om hans personligt ännu. Han är självklart lite valpig oså i och med att han är unghäst, men annars är han väldigt trevlig att hålla på med. Något jag dock märkt är att han är väldigt gosig, lille sötnosen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback