Mysig lördag i stallet

Jag har precis ätit och duschat efter att ha kommit hem från stallet. Vi hade lite teori med barnen innan vi gick ner till vårat klubbrum för att hämta lite saker som vi behövde för att fixa en plansch. Vi ville dock inte vara nere i källaren, så vi tog med alla grejer upp till kaféet och satte på lite musik där uppe och fixade i ordning det vi skulle göra. Jag har filmat lite roliga klipp som ligget ute på min my story på snapchat. Vill ni att jag ska öppna min my story så att ni kan få se vad jag gör? Jag vill inte öppna hela min snapschat, men min my story kan jag tänka mig att öppna. Om ni hade velat det förstås?
 
Nu måste jag skriva min inlämmning till svenskan och sen kan jag ta helg på riktigt. Jag kom dock på precis vad jag ska skriva om, så det kommer gå fort. Ni får ha en fortsatt bra lördag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Alice säger:

Det skulle vara kul om du öppnade din mystory :)

2015-09-07 | 06:52:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback