Ny dag & en ny vecka

God morgon på er mina fina, jag hoppas att allt är bra med er. Idag är jag inte fullt så trött som jag trodde att jag skulle vara idag och det känns väldigt bra att inte vara en zombie denna tiden på morgonen.
 
Planerna för idag är att åka till skolan, precis som vilken annan vardag som helst. Sen ikväll ska jag åka med ut till Carisma och Caol Ila och hälsa på. Då kommer även kameran få hänga med och jag tänkte fota med objektivet som jag lånat. Jag älskar verkligen hur bilderna blir med det.
 
Nu täntke jag gå en promenad med hundarna innan jag ska åka och möta upp Ebba för att sen åka vidare mot skolan. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare under dagen.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback