Redigering står på schemat

Jag hade tänkt ta och rediga en video som kommer bli lite behind the scenes från när jag filmade ett väldigt roligt klipp som jag inte bestämt om jag ska ladda upp på min vanliga kanal eller inte. Även om ni inte vet vad det är för video, skulle ni vilja att jag lägger upp den på min vanliga kanal?
 
Nu ska jag snart kila ut i köket för att äta middag, idag är det lax och potatis med citronsås på menyn. För den som inte vet det så har detta varit min absoluta favoritmat när jag var yngre. Jag gillar det nu också, men inte fullt lika mycket som när jag mindre. Då ville jag ha det varenda vecka samt när jag fyllde år.Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback