Riktigt nöjd med Myran idag

Idag blev det ett pass på Myran igen och som jag skrev tidigare var det hoppning som stod på schemat. Idag var det mest distansridning och ingen banhoppning. Det var ett väldigt bra pass och vi satte varenda distans och jag hade en bra känsla igenom hela passet. Idag var det verkligen ett sånt pass som man kan leva länge på, för jag var så otroligt nöjd när jag satt av idag. Vi joggade också av dem ute på nya banan, vilket många av dem tyckte var lite skumt. Till en början var Myran väldigt spänd där ute, men efter ett tag släppte det och då kunde hon sänka halsen och sträcka ut ryggen som hon skulle.
 
Nu väntas det middag, vilket ikväll blir tacos. Sen tänkte jag hoppa in i duschen innan jag lägger mig i sängen framför något avsnitt av någon serie. Ni får ha en fortsatt bra fredag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback