Testar ett nytt objektiv

Jag kände att det var hög tid att det laddas upp ett åsiktsinlägg här på bloggen, däröfr skrev jag ihop ett nu lite tidigare i eftermiddags. Jag hoppas att ni gillar det jag skrev och jag hoppas ni skänker pengar för att hjälpa dessa stackars barnen. Som jag skrev har jag och min familj gjort det och det känns riktigt bra att hjälpa dessa barnen.
 
Jag har också lånat med mig ett macro-objektiv hem från skolan för att testa det. Jag kan redan nu nästa att nästa objektiv eller filter jag kommer köpa kommer vara ett macro. Det var helt underbart att fota med, trots att jag hade hade lite fel inställningar då jag precis fotat inne där det var mörkare och sen gick jag ut. Därav det lite för höga ISO-talet som syns ganska tydligt i bilderna. Men ananrs är jag väldigt nöjd med dessa bilderna.
XoXo//Emma

Kommentarer
Tuva säger:

fina bilder :)

2015-09-06 | 08:12:17
Bloggadress: http://fattagaloppen.blogspot.se
Alice säger:

Fina bilder! Vad är Izor för ras? Ser ut lite som en amstaff :)

2015-09-07 | 06:56:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback