Tisdagspass på Myran

Idag blev det ett dressyrpass på Myran. Hon var ganska pigg idag och hon kändes väldigt stor då jag red lilla Moppan senast. Men efter ett tag började jag känna att jag fick tillbaka henne väldigt bra och hon blev väldigt trevlig stundtals. Jag hade inte jåättemycket energi, vilket jag känner påverkade hur jag red idag. Jag borde ställt ännu mera krav och varit men konkret med vad jag ville och då hade det gått ännu bättre än vad det gick idag. Jag är fortfarande itne missnöjd med dagens pass för 5 öre, men jag önskar att jag ridit mer för att verkligen bli 100 nöjd med dagens pass.
 
Nu ska jag duscha och sen tänkte jag äta lite middag innan jag tänker krypa ner under täcket och göra kväller. Ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback