En förmiddag i stallet

Tänkte skriva god morgon, fast det är inte morgon längre. NI får inte heller tro att jag sovit fram tills nu, för det har jag inte. Jag åkte till stallet vid 9 i morse för att mocka oså innan det var dags för mig att vara med under de lektioner som jag från och med nu ska ta över. Idag var jag med för att bekanta mig med dem och för att se vad de kan och lite sånt där. 
 
Efteråt blev jag kvar en stund för att ta hand om Hiba samt att jag släppte honom i hagen en sväng då det var så fint väder ute. Det är visserligen kallt, men solen ligger på vilket ger oss en väldigt fin vinterdag.
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för snart ska jag iväg och fira min lilla kusin som fyllde år tidigare i veckan. Kommer dock bara kunna vara där i lite mer än 1 timme innan jag behöver åka till jobbet då jag somsagt har ett skift nu ikväll. Hoppas att det kommer gå bra och att tiden kommer gå fort då jag vill komma hem så fort som möjligt.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback