Härliga vinterdag

Kom hem lite tidigare än väntat då det var några som skulle ha salen som vi var vi, så det var skönt. När jag kom hem mötte mamma mig med hundarna så då gick vi en promenad, eller jag hängde med när de fortsatte promenaden. De tycker det är så roligt att det har kommit snö som de kan leka runt i. Jag har dock int pluggat något sen jag kom hem. Det jag har gjort är att jag har fikat med familjen samt legat på min säng och inte gjort speciellt mycket, men jag känner att det var vad jag behövde just idag.
 
Nu ska vi snart till och äta fredagsmiddag. Idag är det plankstek som står på schemat, hur gott är inte det? Personligen älskar jag plankstek.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback