Pluggsöndag

God förmiddag på er, hoppas att allt är bra med er. Själv är jag väldigt trött, men det får gå ändå. Jag måste nämligen plugga idag. Har somsagt ett tal som måste skrivas klart och träna in, samt att jag måste läsa texter som jag ska kunna skriva ett PM om under morgondagen + att jag har en video som jag måste redigera och ladda upp åt er till i morgon. Mitt uppe i allt detta måste jag och ta mig till stallet för att vi har luciaträning då vi har vår årliga luciashow nästa vecka. Så det är mina planer för idag, inte mycket till avkoppling om man säger så. Dock är det så mitt liv kommer se ut nu i December så det är bara att vänja sig haha.
 
Nej, jag måste ta tag i pluggandet nu hörrni. Hoppas att ni har en härlig dag så hörs vi senare under dagen. Ta hand om er.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback