Roligt att vara tillbaka

Hoppas att ni gillar att jag dragit igång igen. Själv tycker jag att det ska bli väldigt roligt att komma igång med bloggandet igen. Dock är December en ganska hektisk månad när det kommer till skolan då lärarna vill hinna få in så mycket som möjligt innan jullovet då vi kommer ha mycket annat att göra efter lovet. Därför kommer mycket av min tid att behöva gå åt att plugga, men jag ska blogga så mycket jag kan och förhoppningsvis är det bra inlägg som ni kommer kunna läsa.
 
När ni läser detta står jag på jobbet och jag kommer vara kvar där i 2 timmar till. Åkte till jobbet direkt efter skolan, så jag har inte varit hemma sen i morse. Hade nämligen hoppats kunna kolla om min balklänning kommit med posten. Tror dock inte att den kommer förens i morgon. Jag kommer visa er hur den ser ut, men jag tänkte nog hålla på outfit och makeup tills den 21:a då det är då vi har vår bal. 
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback