Tagit ett beslut

Jag har nu tänkt att jag borde börja blogga igen. Dels för att det har hänt mycket men också för att jag gillar att dela med mig av vad som försegår på dagarna. Jag känner nämligen att youtube tar en annan typ av energi ifrån mig. Helt ärligt så känner jag att jag inte får ut speciellt mycket av det då det inte är allt som kanske är lämligt att filma, men som jag hade kunnat skriva om. Samt att det är svårt för mig att filma under rätt förutsättningar då jag för tillfället är anställd på 2 ställen, samt att jag går i skolan och har hästar att ta hand om. Dock har jag precis sagt upp mig från det ena stället, så jag har bara en månad kvar som jag kommer jobba där.
 
Med andra ord kommer jag från och med  idag, 1:a December att börja blogga igen. Jag vet inte om det kommer bli 7 inlägg per dag, utan jag kommer blogga men under lite mindre press. Jag går trots allt tredje året och just i skrivandets stund har jag så mycket skolarbete som måste göras. Det kan också ha och göra med att jag varit i Tyskland en vecka då de andra gick i skolan. De har jag videos ifrån och det finns massor att berätta om så det kommer komma minst ett inlägg om det. Jag har massa roligt material som jag vill dela med mig av till er så därför känns det att jag kommer tycka att det är roligt att blogga igen.
 
 
Jag hoppas att ni kommer vilja fortsätta att följa med i mitt vardagsliv. Om det är något ni undrar eller vill veta så är det bara kommentera så berättar jag mer om det. Har ju bland annat hinna fylla 18 under denna 1 års långa bloggpaus.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback