Mellanlandat hemma

God dag på er, hoppas att allt är bra med er. Med mig är det bara bra tack. Har precis fixat mig då jag ska iväg till en kompis nu under kvällen och sen får vi se vart kvällen tar oss. Roligt kommer det bli i alla fall.
 
Under dagen idag har jag annars bara varit i stallet. Jag hade mina lektioner som vanligt och idag fick de som sagt hoppa. Det verkade som att de uppskattade min övning och jag känner att jag hittat rätt nivå när det kommer till svårighet i och med att jag tagit över dessa grupper. De har inte varit mina sen tidigare.
 
Nu måste jag bege mig mot bussen för att möta upp lite människor innan vi ska vidare till en kompis. Jag får se om jag kommer blogga något när jag kommer hem eller inte. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi antingen senare ikväll eller under morgondagen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback