Denna lördagen

I stallet idag mös jag och Carisma bara runt, alltså reds hon inte så hårt. Jag satt bara på täcket, skrittade lite ute och travade lite smått. Gjorde lite lydnadsövningar på hennes rygg, red på en hand och ja en del kommunikation. Jag tycker att det alltid är bra att träna det så därför kändes det super att göra det idag. Jag pratade även med en av tränarna och då kom vi fram till att jag ska rida Carpen i morgon. Det ska bli mysigt. Men jag behöver sällskap, så jag får se ifall det är någon i ridhuset när jag ska rida eller om jag måste ringa en kompis eller liknande...
Sen till förra inlägget så var det en av er som ville ha en frågestund igen, ska jag ha det? Som att fira in det nya året? Det får ni gärna också svara på
 
Nej nu ska jag för en gång skull gå och lägga mig i lite lagom tid detta lovet. Fast först är det youtube-videos som gäller. Undra helt ärligt vad man skulle göra utan youtube? Jaja ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback