Om mig, Emma

Mitt namn är Emma och här finner ni 5 snabba fakta om mig.

* Jag är född och bor i Västerås

* Jag är 16 år

* Jag går första året på gymnasiet med Estetik och media som inriktning

* Jag rider på Västerås Ryttarsällskap/Rocklunda ridskola

* Jag har hand om 2 stycken hästar i stallet.

 
Som ni ser håller jag på med hästar, vilket är min stora hobby tillsammans med min blogg och youtube. Jag rider för tränare 1 gång i veckan, men är i stallet 4 dagar då jag sköter två ridskolehästar. En heter Promise och den andra heter Wing Commander. Om ni vill läsa mer om dem finns det länkar med deras namn uppe i menyn under headern. 
Skulle jag inte vara i stallet eller sitta och blogga åt er så ser man mig antingen med mina vänner eller med kameran i högsta hugg. Då förstår ni kanske också att jag gillar att fota, därav mitt val av intrikning till gymnasiet. Många av bilderna som fotas läggs upp här, med min logga på.
 
Ibland prioriteras bloggen tyvärr bort lite och det är något som jag verkligen inte är stolt över. Men i mina ögon kommer skola och att umgås med vännerna i första hand, sedan bloggen och youtubekanalen. Vi bloggare är som vilka personer som helst och vissa dagar måste vi tyvärr prioritera en tenta framför bloggen. Jag gör mitt bästa för att ni ska få så bra uppdatering som det går.
 
Om ni vill ha kontakt med mig är det bara att:
Mejla - [email protected]
Kika - emmaostensson
Snapa - emmaostensson

Följa på Instagram - emmaostensson
Gilla bloggens facebook
Följa bloggen på bloglovin

XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback