Emma tipsar - Julklappar

Nu börjar ju julen närma sig med stormsteg och det börjar bli dags att tänka på vad man ska köpa till alla sina nära och kära i julklapp. När man var mindre var det lättare att köpa julklappar till varandra, men också att få. Då önskade man ofta sig ett halsband eller liknande. Medans man idag önskar sig oftast önskar sig pengar/presentkort eftersom att man gärna vill vara med och välja själv. Jag tycker dock att det känns väldigt tråkigt att ge bort sådant, därför gör jag allt för att komma på saker att köpa och inte presentkort eller pengar till min familj och mina fina vänner. 
I år önskar jag mig en ny mobil, skal och fodral om jag får en ny mobil, en speciell mössa, touchvantar presentkort på Lager157, presentkort på Hööks, pengar, flugsaker som man behöver till sin häst på sommaren. 
 
Jag tänkte också tipsa lite om vad man kan ge bort, ifall ni kanske vill ha lite tips på julklappar. Men jag undrar också, vad önskar du dig i julklapp? Skulle vara roligt att få veta :) 
 
Till mamma:
* Mammor blir glada för allt som man har gjort självo ch ger dem. 
* Någon inredningssak
* Doftljus
 
Till pappa:
* En dassbok
* En annan bok
* Snaps/sprit glas
 
Till brorsan (för min del, annars syrra):
* Ett TV-spel
* Någon bok med syskonets intresse
* Ett mobilskal
 
Till flickvännen:
* Ett fint halsband som betyder något i relationen
* Ett skal med en fin bild på tjejen och hennes kille
* En fiskpedikyr
 
Till pojkvännen:
* En T-shirt
* Ett skal med en fin bild på killen och hans tjej
* En parfym
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback