En morgonsnabbis

Nu är det sista skoldagen på hela 2013. Fatta känslan? Sen slutar jag kring lunch så det kommer bli väldigt bra. Då slipper gosegrisen till Lisa vara hemma själv så jättelänge. I morse fick jag knappt gå upp, hon ville vara ligga i sängen och gosa. Men hon får få mera gos sen när jag kommer hem. I morgon är det avslutning och då får vi betyg, jag är jättenervös för det är betygen som jag ska söka in till gymnasiumet med.
Annars har jag inga andra planer för dagen, bara skola till lunch och en är det bara att ta det lugnt. Hoppas också att glossyboxen kommer idag, fick SMS av posten för någon dag sedan så den borde vara här hos mig snart. Nu måste jag gå med Lisa innan jag ska åka och möta Ebba för att åka vidare till skolan.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback