Min tisdagsmorgon

Något som ni kanske inte visste är att jag har en del av en av mina framtänder i plast. Nu på morgonen bet jag av den när jag käkade frukost. Därför har jag en jättefin glugg... Jag kommer inte vilja prata med sånna som jag inte känner idag iaf. Fick tid hos tandläkaren att laga den i morgon så det blir skönt.
 
Idag sen ska jag till stallet. Det kommer bli mindre roligt när jag ser ut som jag gör i munnen... På vägen hem ifrån stallet ska vi stanna till hos min lill kusin och så ska vi fira henne. Hon fyllde år i lördags, men vi kunde inte fira henne på söndagen. Därför fick det bli idag istället.
- Bästa Ize ifrån Grällsta
 
Det är väl ungefär det som har hänt och det som kommer att hända idag. Ni får ha en bra tisdag och en bra vecka så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback