Sega onsdag

Har pluggat lite fysik och försökt gjort en engelska uppgift eftersom att jag var hos tandläkaren under engelskan. Till engelskan ska vi göra ett nyhetsprogram som vi ska filma in, vilket är roligt och intressant. Det är bra de att det inte finns något roligt eller intressant att skriva om... Därför är det väldigt svårt att jobba på den uppgiften :/ 
 
Första lektionen i morgon är det läxförhör i fyisk. Trevligt trevligt... För tillfället har vi det ganska lugnt med läxor i skolan, vilket jag är glad för. Nu orkar man verkligen inte med det efter att ha gått i skolan en hel termin med en massa prov och oförberedda prov.
- Fina prinsen på hans sista bete <3
 
Har verkligen inget att skriva just nu, är helt slut efter denna dagen i skolan och stallet. Skolan tär verkligen på ens kraften vill jag lova. Ska läsa igenom tyskan och fysiken tills i morgon nu innan jag stupar i sängs. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback