Fredag, sista träningen

Idag är det fredag, äntligen. Veckorna gå väldigt fort nu måste jag säga. Snart är det Lucia, jullov och jul, mysigt. Jag vill bara ha snö nu... Men den har inte hittat hit ännu, vilket är väldigt tråkigt. Jag vill ha snö i december åt minstonde.
- Mys ifrån förra vintern med bästa russet Malwa <3
 
Ni vet ju redan att jag har hoppträning i kväll och att det är sista träningen för Johanna på ett tag. Det kommer nog gå bra. Vi ska hoppa liknande tyras övning, ni vet den som jag lade upp här för ett tag sen?
 
Sen får ni inte glömma tävlingen om att få gästblogga här. Vinnaren/arna kommer nog upp i morgon skulle jag tro, eller om dem får ett mejl redan ikväll. Det visar sig... Så ni som var med får hålla koll i eran mejlbox.
 
Nu måste jag ut med Gucci så vi får höras senare. 
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback