Helgens planer

Min helg kommer att gå i ett kan man lätt säga.
 
Fredag: Idol, hemma ungefär vid klockan 01
Lördag: SIHS, larmet ringer 6.30 upp och käka innan det bär av mot tåget
Söndag: Iväg till en kompis vid lunch, rida tsm med henne och sen fika med våra familjer
 
Jag tänkte att jag skulle hinna göra min SO-uppgift under helgen eftersom att jag måste vara ledig det passet i morgon för att hinna fixa allt som måste fixas innan det är dags att åka iväg till idol. Men det får väl bli när det blir. Och sen skulle svenskan behöva vara klar med en sak... Men det har jag morgondagens lektion till att jobba vidare på.
Nu tänkte jag iaf lägga mig så att jag får lite sömn inatt, i morgon natt blir det inte många timmars sömn för min del. Det kanske ni ser på min planering. För när man kommer hem på natten vill man ju sminka av sig och allt sånt så jag lär inte somna förens vid 02-tiden.
 
Nej nu ska jag inte babbla på om massa planer. Har lite inställda som kommer upp under helgen, men det blir också en hel del live-uppdatering hade jag tänkt. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback