Massa tankar ut mitt huvud en torsdagskväll

Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att städa lite och sen plugga. Ni har ju även fått sett det fina armbandet som jag fick. Vad tycker ni om det? Jag älskar det :) 
 
När mamma kom hem satte vi i bilen och åkte iväg för att lämna min brorsa på träning och innan vi åkte till affären och köpte dagens middag. När vi kom hem satte vi oss med alla 53849304835 gymnasiepapper och kollade lite, eftersom att hon var borta igår. Jag blev nog ganska säker på vilken ordning jag vill ha mina 2 program och linjer som jag väljer mellan. Behöver dock ett sistahands val, där är jag inte lika säker på vad jag vill ha. Jag får kolla runt lite och känna mig för. 
 
Jag blev även glad idag när min mattelärare sa att hon ville sätta ett C som betyg på mig. Hon sa det idag när jag ville ha hjälp med en sak, då sa hon att jag hastade igenom uppgifterna och att om jag tog det lugnare skulle jag förstå direkt och det kulle bli rätt. Hon tyckte att jag hade C kunskaper som väntade på att få visa sig. Om jag går ut nian med ett C i matte så kommer jag bli väldigt glad. 
Idag har jag fått bra saker gjorde, städat, pluggat en hel del, lagt upp lite inställda åt er. Därför är jag ganska nöjd med dagen. Har dock lite mera plugg att ta tag i till helgen, som glosor och lite kemi. Har biologiprov om 2 veckor som jag ska börja plugga till men kemin känns viktigare att engagera sig åt innan det är dags att börja med biologin. 
 
Nej slutbabblat med allt som ens heter skola. Nu är det sängen som väntar för min del, jag höll på att somna i skolan och hade ont i huvudet för att jag var trött , därför det är väl smart att lägga sig nu. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback