Mysiga tisdag

Idag är det Luciatränig i skolan och det ska bli riktigt mysigt. Min Glossybox borde också komma idag så det hoppas at verkligen, är så spänd på denna månadens box. Annars är det väl stallet som gäller efter skolan. Jag vet inte om jag ska rida Carisma eller om jag ska gå med henne. Promise ska iaf skötas om idag. Hoppas verkligen inte att hon ska gå hoppspecialen bara...
- Bästa ponny <3
 
Jag har inte så mycket mera att skriva nu och jag ska gå ut med Gucci innan jag ska åka och möta mina brudar innan vi ska åka till skolan. Ni får ha en fin tisdag så hörs vi senare.
XoXo//Emma

Kommentarer
Victoria säger:

varför har du med carpen i menyn? :)

Svar: För att jag gillar att rida honom och ta hand om honom ;)
None None

2013-11-26 | 10:59:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback