Ner på stan snart

Har precis mejlat lite och ni kommer få en tävling som kommer upp här i morgon. Låter det roligt? Om vad tänker jag inte säga ännu, det får ni se. Men det är hästrelaterat denna gången, så mycket kan jag iag säga.
 
Snart ska jag iaf ner på stan med alla i min familj utom pappa. Får se vad som händer där och om något följer med hem eller inte. Nu ska dock pengar sparas till julklappar. Har lite planer på vad som ska köpas, inte helt 100 till alla ännu men till dem flesta är jag säker.
- Bara för att jag inte visste vad jag skulle ha för bild och för att denna ponnyn e såå söt
 
Ha en fortsatt fin eftermiddag/kväll
XoXo//Emma

Kommentarer
Nora Bååth säger:

Sista bloggen har ny lyfts fram, var det din kanske?
Riktigt härlig blogg du har i allfall, gillar headern skarpt :)

2013-11-11 | 17:12:06
Bloggadress: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback