Det snöar, 17:e oktober! :(

Jag som ville ha höst ett tag, inte massa snö. Våran gräsmatta ät vit och våra bilar lika så. Inte roligt alls inte. Det är ju bara lätt pudersnö så det kommer inte vara kvar i morgon, men ändå. Det är lixom bara Oktober, det får snöa i November om du frågar mig...
- Älskade Grodis förra vintern. Den sista vintern vi fick ha tillsammans, vi hann med att tolka 1 gång. Det skulle blivit flera men somsagt ni vet ju varför. Saknar honom nå otroligt mycket, världens finaste grodis <3 

Med paketet ifrån ellos fick man en katalog och så kom häst och ryttare i brevlådan hos mig idag så jag tänkte läsa/kolla igenom dem innan jag lägger mig. Jag tänkte bara blogga klart denna inlägget och sen tvätta bort sminket och smörja in mig lite innan jag kryper till sängs. Är riktigt trött så det ska bli skönt.
 
Jag har fått fixat en hel del nu ikväll till en presentation som ska vara klar snart. Då har jag bara engelskans presentation som ska vara klart tills på tisdag då jag och Ebba e först att redovisa den, sen en svenska presentation som jag inte har en blekaste aning om när den ska vara klar och jag har väldigt mycket kvar på den. Snacka om att skolan gör en stressad alltså... Sen ett oförberett tyskaprov i morgon, fast eftersom att jag vet om det är det inte längre oförberett. Men man kan inte plugga till det provet så aa.

Nej jag ska sluta babbla för jag babblar på om massa onödigt s k i t. Ni får sova gott så hörs vi i morgon
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback