Detta var denna måndagen

Det var riktigt roligt att rida på Polly idag. Har ridit storhäst ett tag nu så det var lite annorlunda att hoppa upp på en liten ponny idag. Vi hade en fotograf på plats som fotade oss så det kommer komma bilder. Vet dock inte när, men det visar sig. Mer om ridpasset kommer ni få i morgon då jag är så trött nu och jag vill bara slänga mig i sängen för att sova.

Jag trodde ju att min glossybox skulle komma idag men det gjorde den inte så den kommer nog i morgon. Vilket jag verkligen hoppas för jag vill ha den. Är så spänd på att se vad månadens box innehåller. Hoppas även att lite andra paket också har trillat ner i morgon, men det visar sig också.

Juste jag glömde ju att skriva att jag och Ebba åkte till skolan på förmiddagen. Vi kom och precis då kom det en lärare så vi skyndade oss och kutade in i skolan. Där hämtade vi våran lånebok men även engelskan då vi har grammatikförhör på tisdag. Men vi kom inte längre än till bibblan där vi satte oss och jobbade klart med texten vi höll på med, så att vi inte skulle behöva släpa med boken hem och sen åka till bibblan typ i morgon igen för att lämna den. Så det gjorde vi på våran första riktiga höstlovsdag. Inte det roligaste man kunde tänka sig men vad gör man inte för bra betyg?
Men nu väntar sängen. Vi hörs som vanligt i morgon och ni får sova så gott
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback