Minecraft

Kollade på Marcus Nyman på youtube och fick ett riktigt sug efter att spela minecraft så det har jag gjort nu sen jag kom hem ifrån min brorsas final som hela hans träningslag vann. Det blev VIK - VIK i finalen, alla tränar tillsammans så dem gjorde en rolig grej av det och bara lekte igenom matchen. 

Sen valde jag mat och det blev köttfärslimpa med potatis, lingonsylt och lite grönsaker. Det var riktigt gott och nu är jag helt proppmätt så att jag knappt kan röra mig. Jag älskar verkligen husmanskost, nyttigt, fräscht och sjukt gott. 
Nu ska jag nog spela lite mera för jag har fått ett riktigt sug efter att spela minecraft så det ska jag göra nu. Vi hörs sen
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback