Varför bloggar jag?

Ibland ställer man sig frågan, varför bloggar man. Eller om man kommer in på en blogg som man tycker verkar vara ganska tråkig och den som bloggar inte verkar vara taggad på att blogga eller bloggar bra inlägg, då ställer iag jag mig ofta frågan. Varför bloggar den personen egentligen.
 
Personligen bloggar jag för att jag älskar att skriva hur jag känner, vad jag tänker och för all grymt fin respons som ni underbara läsare skänker till mig. Jag tror inte att jag i dagsläget skulle kunna sluta blogga. Jag vet inte vad jag skulle fylla ut dem 2-5 timmarna som jag håller på med bloggen varje dag. Ibland är det bra inlägg som ska skrivas ihop, ibland en ny design som ska se bra ut innan den läggs ut. Det är massor med saker som ska göras/hör till när man har en blogg. Personligen planerar jag väldigt mycket och gillar att kunna veta att jag har något läsvärt inlägg som inställt varje dag.

För jag tycker inte att en blogg bara ska vara massa inlägg med 9503845930498002984849032 ords lång text varenda gång utan en rubrik med en bild kan räcka ibland. Ifall du är och shoppar med en kompis, lägg bara upp en enkel bild och skriv i rubriken att ni är och shoppar. Svårare än så behöver inte det vara med ett inlägg. Men det är också en vågskål som ska vara jämn. Det får inte heller bara bildinlägg i en blogg, det blir inte heller bra. Hoppas att ni förstår och håller med mig?
- Bara för att denna modellbilden passar väldigt bra till detta inlägget.

Just nu känner jag mer mer än taggad på att blogga och att prestera på bra inlägg åt er här på bloggen. Blev riktigt lycklig när jag en morgon såg att statistiken var lika hög som den brukar vara kring lunch en vanlig dag. Det värmde verkligen i mitt hjärta. Det är sånt som kan göra en dag, samma med riktigt fina kommentarer. Därför älskar jag er och vet inget bättre än att få prestera bra inlägg åt. 

Hoppas att ni känner samma sak som jag och märker att jag är lite extra taggad på att blogga just nu och verkligen vill prestera bra inlägg åt er.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback