Riktigt seg stalldag, men grym morgondag

Idag har det varit en trög dag. Börjar med att skolan segade på, precis som vanligt... Och sen åkte tog jag bussen till stallet. Men väl i stallet gick pållen tills 17. Då han mocka riktigt fint, fixa vattenskålen, betala mat från i lördags, ge pengar till en present och ändå ha 1h över. Det var inte roligt kan jag säga... Då hoppade jag upp på grodis skåp och luktade i hans täcke och satte mig med mobilen och bara chillade. Men det blev bra med tanken av att bebo skulle komma in snart så då kunde jag ta hand om henne. 

I morgon har jag och en av mina närmsta vänner, Ebba planerat en tripp till Ö&B, vi kallar det "en planerad spontanrtipp". Bra meningssats va? Och man kan ju verkligen planera något som är spontant, det tar ju bort ordet spontant i sammanhanget. Så vi lär väl såsa runt där i 34598580 år innan vi inser att vi är hungriga och sticker till donken och moffar i oss massa mat och snackar en massa. Man får passa på när man ändå har studiedag. Det kommer bli riktigt mys och sen efter det någon gång sticker jag till stallet och tar hand om bebo. Sen skulle jag och Vilma fota varandra med våra pållar. Så jag hoppas att jag kan sno Promise för lite bilder också. Då kommer dem säkert upp här åt er.
- Ibland är jag och pärlis lagom charmiga när vi tränar...

Nyss kollade jag iaf på Matildas serie. Grymt bra måste jag säga. Har ni inte sett den måste ni verkligen se den! Så fin och bra story. Sen har hon riktigt fina ponnysar, supersöta. Men nu ska jag lägga mig i sängen med min mobil och hålla på lite med den innan jag ska sova så att jag är pigg på att "shoppa" med en av mina babes i morgon. Ni får sova gott så hörs vi i morgon.
XoXo//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara mellan dig och mig, ingen annan)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback